fredag den 29. november 2013

Vi Takker

Som fungerende Sosuassistent og en del af en plejegruppe er det underligt pludselig selv at få brug for sine kollegaer.
Jeg har dog, hvilket jeg meget gerne vil understrege, været meget glad for den pleje og omsorg jeg modtog.
Derfor var det også naturligt for mig, som kagekone at takke med en kage, ingen overraskelse !!
Der var, af flere årsager, heller ikke tvivl om hvilken kage de skulle have. Min fotografering er desværre mangelfuld og det I ikke kan se er teksten der kom på med sort fondant;
Vi Takker !
Kagen blev vel modtaget og jeg håber den smagte ligeså vel ;-)
Var iøvrigt nødsaget til at lade den vende en tur i fryseren pga. tidspres mht. produktion og levering.
Dette har jeg før gjort med held, denne gang mellemlandede den dog i køleskabet og dette bør undgås da fondantens overflade blev lidt fugtig. Så skal den i fryseren, så tag den ud samme dag som den skal bruges og lad den tø ved stuetemperatur, hvilket jeg har god erfaring med !

Det er Kagen T.H den T.V følger senere hi hi

Lige lavet !

Lige kommet ud af fryseren !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar