mandag den 18. november 2013

* Nisser *

Så er der rigtigt kommet gang i julepynten !
Fik startet op med disse Fondantnisser som jeg forstiller mig skal sidde på en kage, rundt om et Juletræ.
Anledningen skal nok dukke op i løbet af det næste stykke tid.
Jeg har forsøgt at lave en How to/billedserie som vejledning, hvis andre skulle have lyst til at lave dem.
Jeg har lavet en meget enkelt nisse som mest består af små "pølser" eller "kugler" af Fondant og hatten er lavet af en halvcirkel. Jeg afsluttede med små kugler der blev rullet aflange som jeg satte på som træsko hvilket jeg desværre ikke lige fik fotograferet men et billede følger når kagen er lavet.
Fondanten er den hjemmelavede MMF og farverne jeg har brugt er : Poppy red (den bedste til rødt), Egg yellow/cream og Black Extra fra Sugarflair. Øjne og mund er tegnet med spiselig kagetusch.
Har I spørgsmål, så skriv endelig.
- Undskylder lige billedkvaliteten da jeg kun havde min telefon til rådighed.
Du kan se kagen de blev brugt til Her !







Ingen kommentarer:

Send en kommentar