søndag den 17. juli 2011

Forsøgskager

Ingen af kagerne har lidt overlast eller mistet smagen under forsøgene.......

Igloe med julemand, pingviner, snemand og flag var mit første moddelerings forsøg som jeg selv syntes blev ret godt.

Harlekin-mønsteret med perler måtte jeg bare prøve da jeg havde set mange fine resultater på nettet og som det ses er jeg ret vild med det, det er blevet afprøvet ét par gange.

Det er så spændende med de mange teknikker når man snakker om Fondant som dekoration og jeg har prøvet mig lidt frem, nogle forsøg bedre end andre men tag selv et kik !

Tryk på rispapir, spiseligt,efter eget foto


Tryk på rispapir, spiseligt !

Trykkene er lavet af Theresa som er kanon at handle med men der er også mange andre som laver disse ex. Kageprint & Fotokage som også laver en lux udgave, som er noget "blødere" at skære i men også koster lidt mere.



Her er der leget med præger og sukkerkugler


Igen, præger og sukkerkugler


Ja, jeg er lidt vild med den præger og sukkerkuglerne


Her er en kage lagt sammen i en skål for at få den rigtige form
Mener det kaldes for mariehøne-modellen !
(kan desværre ikke huske hvor jeg fandt beskrivelsen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar