torsdag den 28. juli 2011

80 år

Min venindes nabo fylder 80 år i morgen og i den anledning ville hun gerne overraske hende med en kage, da både hun og manden er meget glad for et godt stk. kage.
Efter en mega fejl, hor jeg sprøjtede sølvspray på i stedet for min glazespray, før pynten skulle på, måtte jeg lave et nyt "låg" og herefter en ekstra perlekant foroven.
Men resultatet blev nu meget lig´min ide fra starten.
Denne sommergule, med Marguritter, Svane og Sommerfugle af Fondant.

Blomster udstukket med PME Gerbera og Daisy cutter.


Sommerfugle udstukket med PME Cutter.



Bogstaver udstukket med Patchwork Cutters



Svanen er udskåret i fri hånd.

4 kommentarer:

  1. WAU hvor ser det godt ud :-)
    Jeg glæder mig helt vildt til at se kagen live i morgen tidlig. Og til at se Klaras reaktion.

    SvarSlet
  2. Tusind tak ! Glæder mig at du kan li´den. Håber Klara også synes om den ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den dejligt sommerlig ! Er sikker på at fruen bliver vildt glad !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Mange tak! Hun blev meget glad for den og klappede henrykt i sine små hænder, så den vagte den håbede glæde, hvilket giver endnu mere lyst til at lege videre :-)

    SvarSlet