lørdag den 25. maj 2013

Violette roser

Så skulle der igen laves kage...Jubiiiiiii :-)          STORT TILLYKKE IRRA !
En kollega skal holde fødselsdag i morgen og spurgte om jeg ville lave Hendes kage.
Hun havde set nogle af mine muffins med violette roser i forskellige nuancer som hun rigtig godt kunne lide og derfor ville hun også gerne have dem på sin kage.
Det skulle være chokoladekage med hvid ganache, så det blev det selvfølgelig.
Fondanten er hjemmelavet MMF, min helt store favorit, nem at lave, nem at have på lager ( i form af indgredienser ) og meget nem at arbejde med. Og så kan man lave den i lige den farve man ønsker !
Jeg afsluttede kagen med et par sommerfugle da jeg synes der manglede noget og til allersidst blev der, som vanligt, sprayet med Glazespray. Den er for mig, uundværlig og giver efter min mening, kagen det sidste !

Find en fejl, en skiller sig ud mht. farve hi hi...

Her ses den lille bandit der har sneget sig ind, lidt bedre :-)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar