fredag den 24. maj 2013

Trøffelroulade

Så skulle der igen lidt lækkert på kaffebordet.
Denne gang blev det en meget frisk udgave idet jeg ikke havde nogle rester.
Jeg bagte en halv portion af Drømmekagen hvor jeg tilsatte cacao, denne cacaokage smuldrede jeg og blandede med en portion Ganache ( 200 g hvid chokolade & 200 ml. piskefløde) derefter tilsatte jeg en anelse mandelessens.
Jeg formede halvdelen af denne trøffeldej til en "pølse", rullede den ind i Cacaofondant fra Wilton.
Jeg havde længe haft lyst til at prøve denne Fondant men må nok indrømme at jeg er mere til den hjemmelavede MMF. Jeg synes at Wiltons er noget mere sej at arbejde med men har dog ikke modelleret med den !
Resten af trøffeldejen har jeg en ide om at bruge til cakepops her i weekenden, det har jeg nemlig endnu ikke fået vovet mig ud i...

"Glansen" kommer af for meget Glazespray..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar