lørdag den 17. december 2011

Julekage

Så blev der anledning til at lave endnu kage da der kom besøg fra storbyen.
En lille hurtig kage, bestående af den vanlige chokolade med hvid chokoladeganache !

Opsmøringen drillede idag og kanterne blev ikke lige så skarpe som jeg ønskede hverken på denne eller den forgående til gymnasiefesten, men smagen håbes at være den samme...suk !

Og på samme tid fik jeg igen mulighed for at få pyntet med lidt snefnug, velbekomme !

GOD JUL ALLESAMMEN


Jeg ved det, jeg skal ha bedre styr på billederne !

2 kommentarer:

  1. Hvor er den flot rød, har du selv indfarvet ?

    Jeg er også vild med min snefnugs udstikker, de er bare så fine !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hejsa Marianne.Ja, jeg har indfarvet med poppy red pasta farve, men der skulle også meget til.
    Er også bare så glad for min snefnug udstikker :-)
    Mvh.Tina

    SvarSlet