lørdag den 17. december 2011

Gymnasiefest

Så skal gymnasieeleverne slippes løs til julefrokost og juleferie.
I den anledning kom min venindes søn med et ønske om at jeg lavede en kage som han kunne tage med.
Og det kunne jeg da slet ikke stå for og gik derfor straks igang med at lave pynt i form af forskellige Figurer.
Men suuuk.... de var bare blevet så kedelige og tørre af at stå, trods alle forholdsregler så jeg måtte se på lageret  og kagen blev en helt anden.
Men intet er så skidt..... Han var vild med den og større ros fås ikke.

Glædelig jul, håber I må få en dejlig fest og en god julefrokost !

Forringet billedkvalitet...suk !

Blomster og blade var ellers lavet til andet formål men reddede mig.

De små figurer er de sidste oprindelige.


2 kommentarer:

  1. Igen en helt fantasisk kage fra dig. Den var bare så flot pyntet - tænk at kunne kreere farvekridt som til forveksling ligner den ægte vare :-)
    Kagen vakte jubel til festen og var en STOR succes :-)
    Heldigvis havde sønnike lidt rester med hjem, så jeg kunne smage på herlighederne. Som altid det rene guf, når du har tryllet :-)
    kh
    Bodil

    SvarSlet
  2. Tusind tak for de fine ord. Det glæder mig meget at kagen var en succes :-)
    Håber festen gik godt ! God jul ti Jer alle !

    Kh.Tina

    SvarSlet