fredag den 5. august 2011

Når man nu er Liverpoolfan

Så fik jeg endnu en udfordring med en fødselsdagskage. Som eneste krav, var det vigtigt at det blev med liverpoollogo. Men den varme, den varme....suk !
Sukkertrykket drillede og smeltede fast til papiret så jeg måtte ud i en nødløsning med et rispapirtryk som jeg heldigvis havde liggende fra en tidligere kage.
Jeg var ikke meget for at bruge det ( de er mere seje og sværer at skære i ) men alternativet var at lave et i Fondant, hvilket ville have været for tidskrævende og umuligt at nå.
Så jeg håber inderligt at de stadig vil nyde kagen som er en chokolade-drømmekage med  Chokolade ganache  med hvid chokolade fra Camilla´s blog ; Himmelske kager.
Desværre ses figuren ovenpå kagen ikke så godt, men kan ses Her









Ingen kommentarer:

Send en kommentar