lørdag den 13. august 2011

Min første Bryllupskage

Så fik jeg lavet min første Bryllupskage og synes selv at den blev rigtig fin.
Men jeg påtager mig aldrig sådan en opgave igen når det ligger imellem mine 12 timer´s vagter.
Fejl undgik jeg heller ikke, fik rullet Fondanten for tyndt ud og måtte dække med flere blomster end planlagt. Men en erfarring rigere og alligevel, godt tilfreds !
Min gamle kollega som jeg lavede den til, blev noget overrasket da jeg afleverede den i morges.
Hun blev meget glad for den, så det var det hele værd !

Lidt flere blomster end planlagt.


Kagen set fra oven.


Kagen set fra siden

Kagens bagside

Det yndige brudepar.
Desværre tabte Gommen armen under monteringen og måtte lappes sammen !

2 kommentarer:

  1. Den blev da rigtig fin !!! Hihihihi og godt man kan redes af blomster, når skidtet skrider !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Tak tak Marianne. Ja, et par ekstra blomster kan gøre underværker.
    Selv hygge !

    SvarSlet